Advertlets

Friday, April 8, 2011

Tak sabar...

Eeee...tak sabarnyaaaa.... Adik-adik aku buat plan nak pergi Cameron Highland bulan June ni, nak tinggal kat apartment Strawberry Park katanya. Anak aku si Damia lagi la tak sabar pasal dia nak petik buah strawberry, buah paling sedap katanya.

Tadi my hubby tetiba tanya, awal bulan May ni pi Batam nak, ada orang Singapore buat rombongan. Aku terus kata nak je, ye lah bukan senang my hubby nak ajak jalan-jalan ni. Tapi sekarang aku tak boleh nak fikir, kat Batam tu ada apa? Apa tempat menarik? tadi aku google hanya kuar shopping mall je. Ada satu shopping mall tu jual barang-barang dari Bandung. hmmm... ok gak, tapi tak tau nak beli apa.

Well actually my daughter dah lama ajak my hubby pergi Sentosa Bird Park & Singapore Zoo (tak jauh sgt dari rumah kami) tapi daddy dia tu asyik busy je. Susah betul nak spend time together. So this time dia ajak pi Batam pun, Batam la.... asalkan we can spend time together. Tak gitu?

No comments:

Post a Comment