Advertlets

Thursday, July 8, 2010

B.E.N.G.A.N.G - Mencari Aib Orang,Pekung Sendiri Busuk??

Korang pernah tak merasa bengang pasal orang yang anda sayang dan di anggap seperti adik beradik sendiri dah jadi backstabber terhadap ahli keluarga anda just because nak selamatkan bontot sendiri ... ha ni lah yang terjadik kat adik aku...yang mendajalkan dia tu cousin aku sendiri.... cousin aku tu kalau part belajar mmg la tip top..meletop...mmg minah straight A's... ni dah dapat jantan haprak, lari tinggal kuliah, ikut jantan muka tak hansem macam muka pecah rumah...pi tinggal kat ceruk Batu Pahat mana tah...kesian parents dia..dah la dia tu anak yang paling disayangi..yelah...anak yang paling cantik dan pandai. Tapi dalam pandai2 pun ada bodoh..pi ikut jantan jual barang bundle...ko pi tinggalkan kuliah di university, lari dari umah...apa ko dapat? ni haritu konon nak masuk MSU sambung balik yg tergendala tu ....org dah habis orientasi ko pi joli katak ke terengganu dan kelantan..ntahntah dah pi kawen lari kat sana....pi bg tau bapak dia konon nak settle kan hal yg kat johor sebelum balik ke KL.

Ni nak cerita part yg dia dajal kan adik aku tu. Dia pi tag nama adik beradik kitorang gambar adik aku dating..ala...aku yang hantar adik aku pi dating..aku ada...gambar-gambar adik aku tu pun bukan gambar gedix ke, gambar nampak lurah ke...gambar kissing ke...atau gambar berpeluk atas katil...yelah..unlike some people tu punya gambar la...

Ni la yang aku geram..sendiri buat onar nak heret orang lain sekali..tu konon nak tag semua adik beradik gambar Aen dating supaya Aen pun kena marah mcam dia...Hoiiii...Aen tu tak lari rumah macam ko la!!! pastu tak malu pi letak status "Married" kat facebook. memang lah ko dah married kot dgn mamat tu...tapi belum nikah! tak malu ke!!!


Ko tu kan kata nak kawen 3rd raya, pastu tak jadik...ni nak buat bulan Dec lak... siapa yang akan menolong kenduri kawen ko tu nanti kalau bukan kami semua...tapi ko dah buat taik kan...SORRY lah yea...kami dah B.E.N.G.A.N.G!!!! tak de masa la nak tolong kenduri ko tu... I'm busy beb... busy nak tengok t.v baru LED 3D laki aku belikan.... ko ada ke? :P

No comments:

Post a Comment